Yhteinen tekijä -seminaari 16.5. klo 12-16.30

02.05.2024 Suomen Sikayrittäjät ry.

Satakunnan elintarvikealan osaajat kokoava seminaari Huittisissa

Tervetuloa Satakunnan Biolaakson Yhteinen tekijä -seminaariin, jossa Satakunnan elintarvikealan osaajat kokoontuvat yhdessä inspiroitumaan, kuulemaan loputtomista alan mahdollisuuksista ja verkostoitumaan potentiaalisten yhteistyökumppanien kanssa. Lisäksi kuullaan useita mielenkiintoisia ja keskenään aivan erilaisia puheenvuoroja elintarvikealan huipuilta.

Seminaarissa esitellään myös Satakunnan Biolaakson toimintaa, jonka tavoitteena on mahdollistaa entistä vahvempi yhteistyö Satakunnan elintarvikealan toimijoiden välillä. Tervetuloa seminaariin rakentamaan Satakuntaan yhteistä elintarvikealan tulevaisuutta! Olit sitten maatalousalan yrittäjä, työntekijä, urasta alalla haaveilija, kouluttaja, potentiaalinen rahoittaja, sidosryhmän edustaja tai muuten vain kiinnostunut, tulet saamaan päivästä paljon irti.

Ilmoitathan tulostasi lomakkeemme kautta viimeistään 10.5. klo 12. Tilaisuus on maksuton.

Tilaisuudessa puhumassa:

- Riikka Peippo, Huittisten kaupunki
- Annika Eklöf, Satakunnan Biolaakso
- Minna Mäkinen, LHKK
- Veli-Matti Jäppilä, HKFoods Oyj
- Carl-Erik Guttormsen, Colombier Finland Oy
- Petri Rinne, Joutsentenreitti
- Timo Kerminen, SAMK

Tapahtuman juontaa Kirsi Alm-Siira. Tervetuloa mukaan!

Satakunnan Biolaaksoa kehittää Satakunnan ammattikorkeakoulun hanke Teknologisesti vihreämpi ja vireämpi Etelä-Satakunta.