Ohjelma Sikaseminaariin perjantaille 23.9. on julkaistu

01.09.2022 Suomen Sikayrittäjät ry.

Sikaseminaari järjestetään Ikaalisten kylpylässä perjantaina 23.9. klo 11-16.30.

Katso seminaarin ohjelma ja puhujat tästä.

Seminaariin tulee ilmoittautua viimeistään pe 16.9. Seminaari sekä lounas- ja kahvitarjoilut ovat maksuttomia osallistujille. Seminaarin yhteydessä on mahdollisuus tutustua sika-alan minimessuihin, jossa teemana on sikojen terveys ja hyvinvointi.

Seminaarin jälkeen tarjolla on iltaohjelmaa Ikaalinen Span Kyrös -ravintolassa. Illan teemana on Octoberfest. Seminaarin osallistujille on varattu oma majoituskiintiö Ikaalisten kylpylään. Iltaohjelma ja -ruokailu sekä majoitukset ovat omakustanteisia, ja ne tulee jokaisen varata itse. Varausta tehdessä mainitse tunnus ”Suomen Sikayrittäjät”. Varaukset Ikaalisten kylpylästä puh. 03 4511.

Ilmoittautuminen ja lisätietoja: forms.office.com/r/hgr4Q2EBQP

toiminnanjohtaja Ari Berg tai projektipäällikkö Kati Näsärö, Suomen Sikayrittäjät ry

Ari: puh. 0405667328, ari.berg@ariberg.fi, Kati: puh. 0503472852, kati.nasaro@fimnet.fi