Seminariekryssning för svinproducenter

23.01.2023 Suomen Sikayrittäjät ry.

fredagen 24.2.2023 kl 15.30-01.00 på Aurora Botnia (Vasa-Umeå-Vasa)

En svenskspråkig seminariekryssning för svinproducenter ordnas fredagen 24.2.2023 på Aurora Botnias kvällskryssning. Seminarieprogrammet består av aktuella teman gällande svinens välbefinnande, smittskydd och hälsa.

Seminariet, eftermiddagskaffet och buffé-middagen är kostnadsfria för alla deltagare. Suojaa SiKana -projektet och svenska Österbottens svinklubb bjuder på seminariet och kaffeserveringen. Middagen bjuds av Snellman och Österbottens Kött.

Anmälning till seminariekryssningen görs senast 1.2.2023. Varje deltagare bör både anmäla sig till själva seminariet och dessutom köpa en kryssningsbiljett till sig själv. Kryssningsbiljetten bokas direkt från www.wasaline.com.

Mera information och anmälning till själva seminariet: https://forms.office.com/e/YC2EuCEETm

eller Ari Berg, Suomen Sikayrittäjät ry, ari.berg@ariberg.fi, tel. 040 566 7328