Sikayrittäjät mukana Farmarissa

28.06.2024 Suomen Sikayrittäjät ry.

Tervetuloa vierailemaan osastollamme KE272!

Messuosasto on toteutettu yhteistyössä Metsästäjäliiton kanssa. Olemme mukana kannustamassa villisikojen metsästykseen afrikkalaisen sikaruton vastustamiseksi. Messuosastolla on tarjolla nokipannukahvia. Tervetuloa tapaamaan yhdistyksen toimihenkilöitä ja keskustelemaan ajankohtaisista aiheista!

Perjantaina 5.7. klo 14.30-15.30 järjestämme Farmari-lavalla oman ohjelmanumeron, jossa aiheena on riskien hallinta kotieläintiloilla. Aiheesta alustaa professori Jarkko Niemi Luonnonvarakeskuksesta. Aiheesta ovat keskustelemassa broileryrittäjä puheenjohtaja Petter Sandelin Suomen Broileryhdistys ry, toiminnanjohtaja Henna Mero Maitoyrittäjät ry, asiantuntijaeläinlääkäri Kati Näsärö Suomen Sikayrittäjät ry, kehityspäällikkö Teppo Raininko LähiTapiola ja toiminnanjohtaja Ina Toppari Eläinten terveys ETT ry. Paneelin vetää toiminnanjohtaja Ari Berg Suomen Sikayrittäjät ry. Tervetuloa mukaan seuraamaan ohjelmaa!

Suomen Sikayrittäjien toimihenkilöt ovat muuten lomalla heinäkuun ajan.