Suomen Sikayrittäjät ry mukana Maatalouskonemessuilla

10.10.2022 Suomen Sikayrittäjät ry.

Suomen Sikayrittäjät ry ja Villisikakannan ASF-riskiä pienentävä kehittämishanke ovat mukana Maatalouskonemessuilla Helsingin messukeskuksessa 13.-15.10.

Tervetuloa tapaan yhdistyksen toimihenkilöitä ja muita sikayrittäjiä meidän osastolle 3aa21. Puheenjohtaja Timo Heikkilä on paikalla messuilla perjantaina 14.10.

Olemme myös mukana perjantaina ohjelmalavan seuraavissa ohjelmanumeroissa:

Eläinten hyvinvointilaki ja sen vaikutukset - yrittäjän ja yritysten näkökulmasta (klo 13.30-14.15)
Keskustelun vetää KMVETin toimituspäällikkö Sari Järvinen, keskustelijoina Suomen Sikayrittäjät ry:n puheenjohtaja Timo Heikkilä, maitoyrittäjä sekä MTK:n asiantuntija Leena Suojala.

Ympäristö ympärillämme -tietoiskut (klo 15.00-15.30)
Tautisuoja ja Afrikkalainen sikarutto, luennoi projektipäällikkö eläinlääkäri Kati Näsärö, Suomen Sikayrittäjät ry
Luonnonmonimuotoisuus ja pölyttäjät, tutkija Nora Mäntysaari, Tuottajalle kiitos -stipendin saaja 2022

Paljonko ravinteet maksavat? (klo 15.30-16.00)
Keskustelun vetää ProAgrian kehityspäällikkö Sari Peltonen tai Juha Sohlo. Keskustelemassa yrittäjä Tero Liukas, viljelijä Niko Ranta sekä viljelijä Timo Heikkilä.

Messut ovat avoinna torstaina ja perjantaina klo 9-17 sekä lauantaina klo 9-16. Tarjolla on saman katon alla historian laajin kattaus koneita, laitteita ja palveluita maatalouden tarpeisiin.

Tutustu tarkemmin messuohjelmaan: https://maatalouskone.messukeskus.com/

Nähdään messuilla!