Tervetuloa Sikaseminaariin Ikaalisiin pe 23.9.

02.08.2022 Suomen Sikayrittäjät ry.

KUTSU

Sikaseminaari järjestetään Ikaalisten Kylpylässä perjantaina 23.9. klo 11-16.30. Seminaariin tulee ilmoittautua viimeistään pe 16.9. Ilmoittautumiset ovat sitovia.

Seminaarissa aiheena on

• Uusi eläinten hyvinvointilaki ja sikatalouteen vaikuttavat muutokset
  • Tilojen tautisuojaus – mitä suomalaiset Biocheck-tulokset kertovat?
  • Saksan kokemuksia ASF-tartunnoista ja niiden hallinnasta
  • Tiedon ja kokemuksen avulla suosituksia vapaaporsitukseen
  • Hännänpurennan ehkäisy: miten ja miksi?
  • Saksan malli saparollisten sikojen kasvatuksen tukemisessa

Seminaarin tarkempi ohjelma ja puhujat julkaistaan syyskuun alussa. Seminaari sekä lounas- ja kahvitarjoilut ovat maksuttomia osallistujille. Iltaohjelma ja majoitukset ovat omakustanteisia ja ne tulee jokaisen itse varata.

Seminaarin jälkeen on mahdollisuus jäädä viettämään iltaa Ikaalinen Span Kyrös -ravintolaan. Illan teemana on Octoberfest. Esiintymässä ovat Meiju Suvas ja Aarne Tenkanen. Iltalipun hinta on 59,90 €/henkilö ja hintaan sisältyy myös buffet-illallinen (ei juomia).

Seminaarin osallistujille on varattu oma majoituskiintiö Ikaalisten Kylpylään. Yöpyminen Lofts-hotellissa pe-la 23.-24.9.22 Economy-huoneessa maksaa

• 88 €/kahden hengen huone/vrk
  • 78 €/yhden hengen huone/vrk

Huonehintaan sisältyy majoitus, aamiainen, kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö. Seminaarin osallistujille on varattu oma majoituskiintiö. Varausta tehdessä mainitse tunnus ”Suomen Sikayrittäjät ry”.

Iltaohjelma ja majoitusvaraukset Ikaalisten Kylpylästä (www.ikaalinenspa.fi, puh. 03 4511).

Lisätietoa seminaarista: toiminnanjohtaja Ari Berg, Suomen Sikayrittäjät ry, puh. 0405667328, ari.berg@ariberg.fi

Lisätietoa iltaohjelmasta: www.ikaalinenspa.fi/tapahtumat-keikat/oktoberfest-meiju-suvas-and-aarne-tenkanen